ponedeljek, 12. februar 2007

Prevod FreeBSD dokumentacije v Slovenščino

Danes sem poslal na FreeBSD documentation mailing list razglas, da sem (bom) pričel z prevodom dokumentacije za FreeBSD v Slovenščino. Dela bo veliko, to ne dvomim; bo pa tudi zelo poučno in zanimivo.
FreeBSD je zame eden boljših operacijskih sistemov, če ne najboljši za strežniške zahteve/potrebe. Dejstvo, da je Apple velik del FreeBSD prevzel in vključil v svoj zelo opevani Mac OS X pove, da FreeBSD ni nekaj neuporabnega. Vsekakor pa en operacijski sistem ne mora zadovoljiti vse zahteve, tako da se popolnoma strinjam, da se ne mora primerjati npr. z Windows Vista. Žal ali na srečo, prepuščam bralcu.

Pomoč je vsekakor dobrodošla, tako da : če je volja in čas, se mi javi. Kot zgleda sem prvi, ki se je lotil prevoda v slovenski jezik; a upam, da to ne pomeni, da tudi edini.

Zgleda bom moral tu in tam tudi kaj napisati v angleščini, saj bo ta naslov postal tudi nekako stičišče tistih, ki bodo želeli več informacij o FreeBSD in jih seveda tudi delili.

Sam se ukvarjam z FreeBSD že vrsto let, a v teh letih sem sistem spoznal bolj površinsko in ne moram trditi, da ga poznam oz. sem poznavalec; sem pa velik ljubitelj. Ta čudoviti sistem lahko spoznamo skupaj. Moj namen je približati FreeBSD tudi ostalim, predvsem slovenski množici.

Ni komentarjev: