četrtek, 1. februar 2007

Odprtje nove spletne strani

In jo imamo! Končno. Tako dolgo sem čakal, da so mi dodali te label-e. Sem že razmišljal, da bi zamenjal ponudnika blogerskih storitev; sem dalj časa okleval, ker mi je tukaj zelo všeč. In glej ga, glej. Tudi tukaj smo dobili labele-a. Na stari spletni strani nisem ugotovil, kako bi prenesel podatke oz. jih izvozil in nato jih v novi uvozil ... sem spremenil naslov in ustvaril novo spletno stran. Novi začetki, naj bodo novi. Recimo.
Kot že neštetokrat me je Google presenetil oz. ne toliko presenetil, kolikor razveselil. Google me težko preseneti, ker vse kar naredi je narejeno zelo kvalitetno, uporabno, primerno in nadvse vrhunsko ter domiselno. Google kot vedno. Me prav zanima kaj še ima za rokavom... prav gotovo, kaj zelo zanimivega.
Toliko za enkat. Zgodilo se je toliko stvari, da o vseh niti ne moram pisati; o nekaterih pa niti ne smem. :) ... le zakaj? :)

Ni komentarjev: