petek, 16. februar 2007

Kurva pijana!

Ja ne. Ponovno preklinjam. Ni to dobro, ti povem. Ta alkohol je čisto mimo, za ene ... bajdleke, ko se ne znajo drugače sprostit, kot pa da se ga napijejo. No, jaz sem se ga danes. Ne prvič. Hjoooo.
In kaj je Miro razmišljal, ko se ga je napil. Hja. Razen tega, da mu je šla deset in ena ritka po glavi in dvajset in drugi dekolte ... hja ... so bile tu še tako težko upirajojče se kuba-libre, ki so tekle, kot tečejo gorski potoki po obilnem dežju: presežejo bregove in nenadzorovano iščejo pot do najnižje točke. No, nekako tako so tekle te neumne kuba libre ... zakaj? ne me vprašat. Zato ker sem se ga lahko za 10EUR napil kolik sem hotel in ... puhloglavec, kot sem: sem se ga napil, kolk sem se ga le lahko. Vse pa tudi ni bilo tako slabo. V bistvu, se ne spomnim pol stvari ali pa boljše, da se jih jutri ne bom : da me kdo ne prepozna v naslednjih dneh. Problem je, ko alhkohol sploh ni primerno užiti, če ti ne pripomore k sprostitvi. Sprostitev. Jaz še vedno trdim, da sem veliko bolj zabaven, razigran, živahen : ko sem trezen A jebat ga, ko pa se ga lahko napiješ in si tist delček večera, popoln odklop. No: temu odklopu, sledi ... totalna izguba energije. Sedet sem šel na zofo, kot kak star pijanček, ko omaga in čaka, da pride jutro in z njim nov dan : čas za nov kozarček vina... bedarija. Zakaj se ga napijemo? Je alkohol edini način, da se človek sprosti, odpre, razživi?
Vse skupaj je eno veliko sranje. Vse se nekako konča pri ženskah. Prvo pravilo, ki si ga je potrebno zapomnit je, da so ženske ... moram napisat? Pač krvave pod kožo in ... ženske ljubijo barabe. Kdor trdi, da razume ženske; laže tako, da še sam sebi verjame. Treba je vedet, da ženskam ni mogoče vejet, zaupat, se zanest na njih. To je : tako nujno ZLO! Ko ... jih pač moraš imet okrog sebe, da pač... saj vemo kaj ne počneš vsak večer. Ko enkrat začneš ženski nekaj zaupat, se z njo "resneje", globje pogovarjat ... je samo sranje. Kdaj bo moški izumil idealno žensko? Kdaj se bo rodil tak moški, ki bo sposoben narediti to stvar. Ne narobe razumet. Ženske je potrebno in se jih spoštuje. Samo razume se pa jih ne. Ženski še kovanca (neglede na vrednost - najmanjšo vrednost) ne bi zaupal. To je taki : bi temu rekli - jebi veter. Enkrat piha levo, drugič desno. Sploh ne veš, zakaj sprememba in kako .. pač : opaziš spremembo. A jebi ga. Za kaj pa bi potem moški rabil tako velike možgane, če ne bi rabil razmišljat kako in kaj z ženskami. Vsekakor pa blagor tistemu, ki spozna žensko, ki ... je takšna kot bi naj to bila. Še vedno iščem, a še nisem najdel. In potem smo moški prasci. Kr neki. Če ... je druga stran taka (torej ženske) - zakaj bi potem mi morali biti angeli. Halo!

Ni komentarjev: