nedelja, 3. februar 2008

Lenovo T61p

Imam ga!

Ja, končno sem se odločil, da se posodobim z novim prenosnikom. Izbiral sem dolgo časa in sem "gnjavil" kar nekaj trgovcev. Se opravičujem vsem, da sem bil tako zahteven. Na koncu sem ga kupil pri Teal-u (www.teal.si).
Prenosnik
Prenosnik sam po sebi je super. Je 15" in je odvisno od uporabnika ali mu je to plus ali minus. Meni je to plus; čeprav sem dolgo bil mnenja, da je to minus in mora biti prenosnik 17", da je uporaben. To je veljalo, vse doker nisem dobil v roke prenosnika, ki ima resolucijo 1920x1200px. To je občudovanja vredno, če prištejem dejstvo - da je to na 15" prenosniku. Slika je izvrstna, besedilo je res manjše kot na prejšnjih mojih prenosnikih, oz. na katerem koli prenosniku, kar sem jih videl do sedaj; a je za moj okus dovolj dobro berljivo. Velikost slike je nepredstavljiva; da lahko vidim tako velik prostor, na tako mali površini. Seveda, grafična kartica je sposobna zahtevne obdelave 3D modelov. Piše, da je certificirana kartica za delo z AutoDesk AutoCAD sistemom, tako da - nekaj že mora iztisnit iz sebe...
Hitrost; ne bom rekel, da je prenosnik nadpovprečno hiter - ni pa počasen, čakam na dodatni 2G modul, tako da bom skupno imel 4G spomina; kar pa bi moralo zadostovati za Eclipse in podobno.
Oblika; Ponovno en tako zelo subjektiven parameter: za moje pojme je trenutno najlepši (med najgršimi). Kaj to pomeni: grdi prenosniki so ponavadi tisti, ki so zmogljivejši - vsaj na Evropskem trgu in srednjem višljem cenovnem rangu. Torej, tukaj izpadejo Sony VAIO in Alienware, ter še mnogi drugi. V to skupino pa spadajo: HP, DELL, Lenovo, Toshiba. Kaj več pa niti ne vem, da bi obstajalo. (ali?) Tako: HP -- najgrši od vseh, res ne vem kaj so razmišljali, ko so naredili ta prenosnik. Ko bi imel vsaj užitne barve, če je že oblikovno popolnoma zgrešen. DELL -- če že res moraš in če si v to "multimedia" varianto, z veliko play/stop gumbi in podobno, meni je to čisto mimo. Lenovo ( :) ). Toshiba -- nima tako dobrega prenosnika, kot bi ga želel imeti + še vedno nisem prebolel izbube svoje ljubljene tabletke (Toshiba Tecra M4 Tablet PC) - seveda, izguba zaradi odpovedi strojne opreme; garancija pa krije le 1 leto... torej, ne pride v poštev. Tukaj še moram omeniti Apple MacBook Pro; ker pač, sem Mac uporabnik že drugo leto zapored in sem nekako z mešanimi občutki. MacBook Pro ne ponuja veliko. Nima npr. docking station, dodatne zmoglivejše baterije, različne periferije. Najbolj pa me moti 1leto garancije - iz izkušenj, ki jih imam s svojo tabletko. Druga stvar je cena: zakaj je MacBook Pro vreden 1000 EUR več kot npr. Lenovo? Jaz ne vem. In zato - ni prišel v ožji izbor.
V ožji izbor sta prišla dva prenosnika oz. trije. HP 8710w, HP8510w in Lenovo T61p. Najprej sem se ogrel za HP8710w. Enostavno zato, ker je bil to najdražji HP, ki ga prodajajo. :) Seveda, tudi najzmogliveljši. w stoji za Workstation. Kot sem že prej omenil, na začetku sem bil pristaš 17" prenosnikov, nato pa nekako prevesil na 15". Tako sem se na koncu odločal med HP-jem in Lenovo. Moj trenutni službeni prenosnik je Lenovo R60, ki pa je zelo zelo povprečen računalnik in mi ni prav nič všeč. A všeč mi je bil oblikovno: črn, robusten in ... tak, prikupen. To je nekako tudi pretehtalo, sprva da sem pogledal za Lenovo in nato tudi, da sem se zanj odločil. Je kaki 400-500EUR dražji od primerljivega HP-ja (plus to, da ima HP 1xUSB več in HDMI izhod): a kaj mi more vse to, če pa ne zmore niti ene pozitivne točke za izgled. Žal HP izgubil si vsaj enega kupca - mene.
Lenovo mi je všeč, ker ima dokaj zmogljiv prenosnik (trenutno najbolj) za poslovno uporabo. Res je, da nima širokega nabora izhodnih priključkov - npr. vgrajen DVI ali HDMI in podobno; a dobro, pač... Je poslovni prenosnik in to se vidi skoraj na vsakem koraku uporabe. Trenutno se navdušujem nad integiranim posodobitvenim sistemov. Ima veliko dodatne opreme za poslovno uporabo in ne tako veliko (skoraj da nič) za "multimedijo" in tisto: šminko. Mi je vedno bolj seksi, res: zunanjost in notranjost. Pri nekaterih pretekih nakupih računalniške opreme je bilo na začetku navdušenje ogromno, tudi dokaj ogromne cene - nato pa ponavadi strm padec na relanost. Tukaj, so se pričakovanja začela na skromni točki - in sedaj se vsak dan vzpenjajo više. Zelo paše črna barva k zmogljivi notranjosti.
Dodal bi še eno pomankljivost, ki pa ni toliko na Lenovo strani: Zakaj imam Windows Vista 32-bit, če pa je računalnik pripravljen in kriči po 64-bitih? Ne razumem res ne. Uraden odgovor na moje vprašanje je bil: Vista 64-bit ni stabila oz. veliko programov ne deluje na tem sistemu in zaradi tega ni namešečn--- ja pa aloo!! Kaj pa ljudlje, ki dejansko potrebujejo 64-bit sistem? Ta računalnik je profesionalnen prenosnik, ne pa prenosnik za osnovnošolca -- to ste pa zgrešili zelo, zelo. Bi vsaj dali opcijo ali pa razmislili o namestitvi Linux distribucije.
Da zaključim, prenosnik je izvrsten. Deluje zanesljivo, ni najtišji je pa zelo zmogljiv. Priporočal bi dodaten spomin (do 4G RAM) in docking station. Prav tako - potrebno razmisliti o dodatni garanciji. V osnovi proizvajalec nudi 3 leta. Proporočam nakup.

Ni komentarjev: