Danes sem si privoščil posodobitev (new bundle offer) svojega digitalnega življenja z paketom TRIO, pri SiOL-u. Hja. A to ni to trojka, katero sem zapisal v naslovu. Za izpolnitev svojega naročila sem nekaj krat klical na SiOL-ovo pomoč.
Prvi poskus je bil s klicanjem na telefonsko številko, ki je zapisana na prvi strani SiOL-ove spletne strani (http://www.siol.net). Ne moreš, da verjameš. Dobil sem Telekom Slovenije. OK, to je sedaj kao ena firma, a vseeno: Dobil sem Telekom Slovenije in gospa (ki je bila dokaj prijazna - a ni razumela, zakaj sem bil čisto zmeden in nisem uspel takoj ugotoviti, kje in kaj je šlo narobe) me je preusmerila na drugo telefonsko - za katero sem nadlje ugotovil, da je (080-1000) : vsaj uvodnik je bil enak in tako - sklepam, da me je preusmerila na to telefonsko. V samem štartu pa nisem klical na to telefonsko, ker nisem klical iz slovenskega omrežja, pač pa iz službe (Avstrija). Nisem niti probal klicati npr. +396801000, mogoče pa dela. Nisem probal. Gospa na SiOL-ovi pomoči mi je povedala, da je največja mogoča hitrost 10Mbit/s (jeeeee).
Pri drugem poskusu sem imel vrsto vprašanj. Klical sem od doma in sem klical na brezplačno številko za podporo uporabnikom. Kdor me ne pozna, me ne bo razumel, kaj sprašujem oz. kaj bi rad povedal - sem z mislimi deset besed odspredaj in potem usta počasi več ne sledijo oz. včasih kaj preskočijo. Tako da, me gospa ni ravno veliko razumela in bolj kot sem se sam trudil, da bi ji kaj razložil, manj me je razumela. Nato sem še videl, da ne loči med SiOL TV in SiOL TV Plus. (še vedno ne vem kakšna je razlika). Ni bilo ravno nekega učinka, tako da sem se ji kar hitri zahvalil in prekinil. Ponovil sem klikanje po spletnih straneh in se le odločim, da bom te naročil paket TRIO. Zaženem novo naročilo in se zalomi. Pred koncem mi piše, da je internet in televizija možna. Še malo dalje pa v rdečem piše: da moj izbor ni možen na moji lokaciji. Ja kako zdaj to!?! Kličem. Dobim mlajšega gospodiča. Sem tja, ono, tretjo ... mi razloži, če se odločim za TV ne morem imeti 10Mbit ampak le 4Mbit. Jaz tak : ok, pokličem kasneje. Tuhtam in tuhtam. Se naposled le odločim za paket in kličem: kako sem in tja... mi reče: na internetu si izpolnite obrazec in ga oddajte. Pa sem si mislil: ej, ti ko maš tri-letno srednjo šolo; me pe ravno ne boš nekaj učil in to... Saj sem mu je videlo (slišalo), da je nekako pomagal in to; a je imel nekaj za delat, ker je rabil par sekund da je kaj odgovoril in tako ... plus razmislek seveda. Mah, te bom pač sam... in rešujem jaz to naprej.
Naletim na vprašanje: želim prenest telefonske številke al ne .. ali še treja možnost: ne vem kaj??? Joooo. Pa kaj te to je? Zakaj me tolk sprašuje o tem? Ja pač IP telefon bi rad mel... več pa še ne vem. In ponovno kličem. Dobim tretjo gospodično. Ji lepo razložim, da sem se zataknil in da če mi razloži v čem je razlika sedaj med temi opcijami. Seveda, sem rabil par minut, da sem vse to razložil, ker sem bil že čist v akciji in sem že mel v mislih kako gledam prgram za odrasle na SiOL TV. Se le zmeniva in mi gospodična ponudi: A vi sedaj rešujete na internetu? Pa pravim: ja, ja ... :) Pa mi prijazno odvrne: A ne bi bilo bolje, če rešiva skupaj; ker vas mora itak operater kontaktirat. Pa sem bil že tako: kaj bi rad šla na zmenek al kaj - kaj me te žicaš nekaj. Prva dva sta me nadirala in to ... ti pa bi mi kr rešla tukaj. Ja Ok, super. Korenjak kot sem jaz, sem že misil, da sem dobil super popust; nakar sem ugotovil, da nisem naredil "ADSL offer upgrade" in naredil custom bundle offer with ADSL and Homechat 149. HAHa ... (službena deformacija - sicer včasih ne vem o čem se gre, a vsi se o nekih upgrade/downgrade, bundle offer, broken offer, ... pogovarjajo, pa še sliši se vredu). Ok. No, pozabil sem omenit, da bi povečal največjo hitrost na ADSL priklopu. Tako da sem potem prišel na 50EUR za paket/mesečno. Kaj pa vem. Bomo videli, bom probal mojadva navadit na IP telefonijo - je 120 min zastonj/mesec; ravno toliko kot mojadva porabita + mobitel.
Sedaj le še čakam na dostavo, kar pa bo verjetno trajalo tri tedne. Me je kar streslo, ko mi je povedala, da bom dobil čez tri tedne. Ko sem prvič naročeval SiOL-ove storitve, sem hkrati naredil še ISDN paket in so morali kopati luknjo za kabel ... so vse skupaj potrebovali tako dolgo. Sedaj pa bodo potrebovali tri tedne, da mi zamenja modem in vklopi komunikator za TV. Jaooo mene, jaz si še v tem času lahko premislim. :) - kaj pa veš. Mogoče spoznam kako žensko, dobim za fffff in ... nenene, ne se bati. Računalnik je moja edina (zvesta) punca.
1 komentar:
Danes me je klical serviser, monter: Jutri mi pride piklopiti naprave. Hmm, jutri ob 16h; operater pa mi je zatrdil, da hodi le dopoldan... hmmm ... Imajo ti sploh kaj pojma o čem govorijo in kaj prodajajo?
Objavite komentar